Well hello there, this is me

 
Tjosan! c:  
 
Ska väl jag oxå skriva ett första innlägg nu när Ida har varit så duktig o fixat designen och allt.
Kommer väl som sagts hända lite allt möjligt här på bloggen. Ska försöka att skriva så intressant och kul som möjligt och inte en massa vardag bara. Jag älskar att fota och jobba med text och bilder så ska försöka hålla innläggen snygga och bildrika oxå.
 
Antar att jag borde berätta lite om mig själv. Men jag hatar att skriva "presentationer", och det är ju så sjukt trist att läsa oxå så gör en hissa/dissa-lista i stället :)
 
 
HISS För...
 
DJUR
MUSIK
Hästar& ridning
Foto& när bilderna blir precis så bra som man tänkt sig
Folk som anstränger sig för att vara schyssta och glada även om det inte alltid är så lätt
Citron
Rockmusik& band som tAKiDA, Nickelback, Green Day, Bullet for my Valentine och Bon Jovi
Choklad
Ida, Malin& alla andra underbara vänner
Kaffe Latte
Snygga bloggar
Min sköthäst Whiskey
Trasiga Jeans och andra coola kläder (om de inte hänger i en affär och kostar alldeles för jävla mycket pengar)
Färgglada skosnören
 
osv osv, skulle kunna fortsätta i evigheter men har ett fysikprov att plugga till oxå.
 
 
DISS för...
 
Fysikprov som gör att man inte hinner blogga
Krig och personerna som startar krig
Kaviar
Äckelväder som det är idag
All press samhället sätter på att man ska vara på ett visst sätt och alla "osynliga regler"
Mobbing
Dåliga låtar som sätter sig på hjärnan
Folk som inte respekterar och förstår sina hästar
Att dethär innlägget blev jättekonstigt och random och jag bara babblar på.
 
Haha yepp. Hörs imorrn ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0