MISS THAT SHIT

 
Känner mig patetisk. Sitter här och bölar över några videos på youtube. 
Sitter och kollar på videos på youtube och får fram när takida spelar ''willow and dead'' när jag var och kolla på dom på grönalund i stockholm. Och guu va jag saknar det! Dom gör det med sån utstrålning och dom berör ända in i hjärtat. Tror inte jag har sett några underbarare människor än dom, så sjukt trevliga trots all den uppmärksamhet dom får. Om ni inte lyssnar er deras musik, börjar göra det! Jag lovar, ni kommer inte ångra er. Ger er 3 klipp ifrån kvällen (inte mina). Enjoooooooooooooy! 
 
Jag och Mattias 20/9-2012 på min födelsedag, går inte att beskrva.. Bästa <33
 
 
 
 
 
På sista klippet ''You learn'' är det min hand och mobil längst fram, haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0