SORRY FINASTE BLOGGLÄSARE

Sorry för dålig uppdatering har haft så mycket för mig.

I fredags drog alice och jag till ACTIC och gymmade, provade på både massor olika maskiner och friviktsgymmet (de man ser ifrån bassängerna) , iallafall, riktigt kul va det! Blir att fortsätta där i vinter.
Sen sov jag över hos alice, och igår red jag finaste Joyce i paddoken, gick super bra. Tränade mycket övergångar och att han inte ska dra inåt när han passerar den tyngsta sanden i paddoken, alltså lite styrkeövningar. Tillslut började han gå med bakbenen under sig och lyssna på nästa minsta lilla vink och sen efter ett tag när benen va på plats så började han också sänka huvudet och gå i form efter lite bom och voltarbete. Älskar dig ponny!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0